ORDRE, forespørgsel OG TEGNINGSINFORMATIONER 

NØDVENDIG INFO

For at undgå fejl og forlænget leverings- og responstid, er det vigtigt at vi får tilsendt de informationer der skal bruges for at løse opgaven:

  • En renset udfoldet 2D fil (dxf/dwg).
  • Gerne en 3D fil, især hvis emnet skal bukkes.
    • OBS, der skæres og bukkes efter 3D filen hvis denne leveres.
  • En målsat PDF, hvis emnet skal mere end skæres og/eller hvis der er vigtige krav og tolerancer.
  • Antal, materiale type og tykkelse, eventuelt ekstra krav hertil, eks. omkring sporbarhed, overfladekrav, behandling af overflade eller andet.
    • Info fra punkt 4. gerne i en overordnet stykliste – det minimerer ekspeditionstiden samt risikoen for fejl. Brug gerne vores ordreskabelon, som kan hentes her.
  • en ønsket leveringdato og information om ordren skal sendes eller om der ønskes afhentning.

Vejledning omkring opgaver: Er der spørgsmål omkring muligheder og opgaver, så er der mulighed for at vores sælger kommer ud til en snak omkring hvordan opgaven løses bedst muligt.

TILBUD og ORDRE

Hvis du ønsker at få et Tilbud, så send enten en forespørgsel via mail til tilbud@abj.dk eller ring på 74 54 16 08.

Der må påregnes en ekspeditionstid på 1-2 arbejdsdage ved tilbudsgivning.

For Ordre, send venligst en mail til ordre@abj.dk eller ring på 74 54 16 08.

Brug gerne vores ordreskabelon, for at sikre at vi får alle nødvendige informationer. Den kan hentes her.

HASTE OPGAVER

Vores standard leveringstid er 5 arbejdsdage til skæring + 2 for hver øvrig operation, vi prøver dog altid at levere til kundens ønskede leveringsdato.

Ved hasteopgaver skal der normalvis påregnes et hastegebyr på 500-1000 kr., afhængig af opgavens størrelse. Ring venligst for afklaring af muligheder og pris.

Med over 60 års erfaring inden for faget og hermed tilegnet viden omkring materialernes egenskaber er vi din foretrukne underleverandør indenfor pladebearbejdning.

Ribevej 20
6500 Vojens
CVR: 12369395

Tel: (+45) 74 54 16 08
Mail: info@abj.dk